Subject: Türi tehisjärve uuring
From: "Maris Palo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 09:28:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kobras OÜ tegeleb Türi tehisjärve uuringu koostamisega ja sellega seoses
tekkis paar küsimust.

*	Suplusvee kvaliteedi info on andmebaasis kättesaadav, kuid ma ei
leidnud võimalust andmete alla laadimiseks. Kas Teil oleks võimalik Türi
tehisjärve kohta kogutud andmed Exceli failina edastada, kui see sellisel
kujul olemas on?
*	Kas Terviseamet on kunagi Türi tehisjärve veeproovidest
analüüsitud ka teisi näitajaid peale Soole enterokokide ja Escherichia
coli?
*	Kas saan õigesti aru, et Türi tehisjärve suplusvee profiil on
koostatud 2011 ja ülevaadatud 2013 ning uuemat versiooni ei ole koostatud?

Lugupidamisega

Maris Palo

Kobras OÜ keskkonnaekspert

Riia 35, Tartu

e-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel: 5647 9173

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.