Subject: Ed: Küsimus haridusasutuste sisekliima nõuete jälgimise kohta
From: "Kaili Sillamaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 11:35:22 +0300

Palun registreerida.

Tänan

Saatja: Vladislav Lušin <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 22. mai 2024 10:19
Adressaat: Kaili Sillamaa <[email-masked]>
Teema: Küsimus haridusasutuste sisekliima nõuete jälgimise kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Laulasmaa Koolist.

Meie haridusasutuses tekkis selline küsimus: kas õpperuumide sisekliimale
sätestatud nõuete täitmist süsihappegaasi sisalduse osas võib
haridusasutus kontrollida iseseisvalt (läbi vastavate andurite
paigaldamise ja jooksva jälgimise) või ametliku hinnangu selle kohta saab
anda vaid väljastpoolt tellitud audit?

Küsimus on tingitud ühe lapsevanema pöördumisest, kes väidab, et tal on
õigus nõuda meie asutuselt CO2 auditi läbiviimist.

Tervitades

Vladislav Lušin

Laulasmaa Kooli direktor

Tel. 5836 6401