Subject: FW: 20241104_EED2419B_11-15NOV24_Tapa_flares
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 11:55:58 +0200

Tere

Palume kooskõlastust EED2419B NOTAM taotlusele.

Täname!

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 6, 2024 11:28 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: AMC <[email-masked]>
Subject: RE: 20241104_EED2419B_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 5, 2024 3:09 PM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: 20241104_EED2419B_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Palume kooskõlastust EED2419B NOTAM taotlusele.

Täname!

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, November 5, 2024 3:06 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20241104_EEDXXXX_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Õige märkus, parandatud designaator EED2419B

Tänan tähelepanu juhtimast

Lauri

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 5, 2024 3:05 PM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: 20241104_EEDXXXX_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Kindluse mõttes küsin üle, et kas see ala ei peaks olema D-ala nagu
varasemalt tehtud valgusrakettide jaoks? Tunnus viitab R-alale. Või ei ole
otseselt vahet?

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, November 5, 2024 2:38 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20241104_EEDXXXX_11-15NOV24_Tapa_flares

Designaator on EER2419B.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 5, 2024 2:32 PM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: 20241104_EEDXXXX_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Arusaadav.

Küsime siis ala kuni 2500 FT.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, November 5, 2024 2:28 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: 20241104_EEDXXXX_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Antud kohas on TMA alapiir 2500 jalga.

Kuna soovitud ajavahemikus ei ole AIRAC päeva, mil ala
lennujuhtimissüsteemi andmebaasi viia, ei saa kooskõlastada kõrgemalt kui
2500 FT.

Kas selle ülapiiriga on designaatori päring jätkuvalt jõus?

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 4, 2024 9:41 AM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20241104_EEDXXXX_11-15NOV24_Tapa_flares

Tere

Palume tunnust ajutisele D-alale. Koordinaadid ühtivad EER21ga.
Kasutatakse valgusrakette.

A)EETT B)2411110600 C)2411152100

E) TEMPORARY DANGER AREA EEDXXXX ESTABLISHED FOR TACTICAL EXERCISE

WITH LIGHT FLARES WITHIN: 591152N 0255526E - 591227N 0255415E - 591324N
0255344E - 591437N0255530E - 591507N 0255416E - 591516N 0255415E - 591518N
0255438E - 591522N 0255611E - 591506N 0255638E - 591448N 0255911E -
591428N 0255924E - 591313N 0255841E - 591222N 0255755E - 591152N 0255526E.

INFO ABOUT ACT AVBL FROM TEL +372 +372 5192 1588.

F)SFC G)3000FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.