Subject: FW: Pärnu maakond Pärnu linn “Kaugküttetorustike ehitus“ Raba-Lille muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 12:49:15 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 7.1-2/24/18266-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Margit Peterson <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 5, 2025 3:54 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Vs: Raba tn ristmiku kaugküttetorustik

Tere

Saadan kooskõlastamiseks täiendatud IKÕ plaani.

Kinnistul on kaugküttetorustik, mille välisläbimõõt on olemasoleval
torustikul 560 mm ja projekteeritud torustikul 630 mm, kahe toru
omavaheline kaugus on 250 mm. Seega IKÕ ala pindala on ca 238 m2.

Lugupidamisega

Margit Peterson

Võrguinsener

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5698 7104

Gren Eesti AS

Suur-Jõe 52, Pärnu

 <http://www.gren.com/ee> www.gren.com/ee

  _____

Saatja: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 03. juuni 2025 16:05
Adressaat: Margit Peterson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Hannes Puusepp <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Koopia: Janely Rohumägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Raba tn ristmiku kaugküttetorustik

Caution: This is an external email. Please take care when clicking links
or opening attachments. When in doubt, contact [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tere

Palun täiendada ikõ plaani, lisan näite

1.	Plaanile lisada nähtavalt projekteeritud osale T2 (ei ole näha T
on ok)
2.	Pindala alati esitada täisarvuna
3.	Kõrval kinnistutele tunnused lisada
4.	IKÕ ala on kõikidel trassidel on 1,0m tehnovõrgu
välisgabariitidest ( kasutusala ei ole seotud tehno kaitsevööndiga)
5.	Kogu trassi pikkus ca 83m, seega ca 170m2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Margit Peterson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, May 30, 2025 2:53 PM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Hannes Puusepp <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Janely Rohumägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Raba tn ristmiku kaugküttetorustik

Tere

Seoses Pärnus Raba tn rekonstrueerimisega, saadan kooskõlastamiseks
Ehitajate tee T1 kinnistu kaugküttetorustiku isikliku kasutusõiguse
plaani. Plaanil on näidatud käesoleval aastal ja 2011.a. rajatud
kaugküttetorustik.

Lugupidamisega

Margit Peterson

Võrguinsener

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5698 7104

Gren Eesti AS

Suur-Jõe 52, Pärnu

 <http://www.gren.com/ee> www.gren.com/ee

  _____

Saatja: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 29. mai 2025 13:15
Adressaat: Hannes Puusepp < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Margit Peterson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Raba tn ristmik

Caution: This is an external email. Please take care when clicking links
or opening attachments. When in doubt, contact [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tere

Edastan IKÕ plaani näidise, lisan veel Maade osakonna märkused mida
üldiselt järgida.

1.          Taandada olemasolevad trassid heledamaks värvitooniks.

2.           Numbrilist infot IKÕ alasse jääda ei tohiks.

3.           IKÕ ala piir välja joonistada ka siis, kui kattub kinnistu
piiriga.

6.           Kinnistupiir nähtavamaks või paksemaks.

7.           Koostaja lahtrisse lisada projekteerija

8.           IKÕ plaanid teha koheselt võimalikult näidisplaani järgi.

9.           Näidata täisarvuna ikõ ala, sest Pari ala näitab täisarvuna

Lisasin ka Nõuded tehnole, lisa 6 IKÕ teema

Edastage eelvaateks minule,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hannes Puusepp < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, May 29, 2025 12:52 PM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Margit Peterson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Raba tn ristmik

Tere!

Rääkisime täna sisikliku kasutusõiguse sõlmimisest seoses Raba tn
torustikuda.

Palun kas te saate saata ühe skeemi näidise?

Lugupidamisega,

Hannes Puusepp

Võrgujuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 518 3871

Gren Eesti AS

Suur-Jõe 52 Pärnu 80042

 <http://www.gren.ee/> www.gren.ee

Edu soovides,