Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 12:49:01 +0300

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/06546 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Kalesi küla, 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee // Nõgimaa // Linnakse küla, Postipõllu // 
Peningi küla, Maguna // Peningi-Kalesi tee lõik 1 // Saare // Vesiroosi // 
Raasiku alevik, 11310 Aruvalla-Jägala tee // Raasiku vald, Järsi küla // 
Tõhelgi küla, 11310 Aruvalla-Jägala tee // Ahjualuse // Krabi // Kuusepõllu 
// Pireti // Rehepeksu // Tõhelgi // Unijõe (L194 Aruküla - Kehra 110 kV 
õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kasutusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27935368>  (menetlus nr: 
558282), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.