Subject: FW: Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 10:38:56 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 10:30 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste 
Instituut <[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti 
Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; Riigi 
Valimisteenistus <[email-masked]>; Eesti Pangaliit 
<[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit 
<[email-masked]>; ejl <[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; 
Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda <[email-masked]>; MTÜ 
FinanceEstonia <[email-masked]>; MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Lapsele vanemad <[email-masked]>; MTÜ 
Oma Pere <[email-masked]>; Eesti Naisteühenduste Ümarlaua Sihtasutus 
<[email-masked]>; Eesti Naiste Varjupaikade Liit <[email-masked]>; MTÜ 
Naiste Tugi- ja Teabekeskus <[email-masked]>; MTÜ Ühendus Emade ja Laste 
Kaitseks <[email-masked]>; MTÜ Eesti Lasterikaste Perede Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Lasterikkad isad <[email-masked]>
Subject: Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 22.05.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/543301e2-19e0-4aec-8ae1-132687354ea5

Pealkiri: Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 11.05.2026

Registreerimise number: 8-1/3800-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee