Subject: RE: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmine
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 14:11:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Puuetega Inimeste Koda tänab võimaluse eest avaldada arvamust 
Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 
„Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmise eelnõu 
kohta. Tagasiside andmise tähtaeg on 28.07.2026.

Palume tagasiside esitamise tähtaega pikendada vähemalt kuni 04.08.2026, 
sest tähtaeg langeb suvepuhkuste perioodi.

Lugupidamisega

Mihkel Tõkke

Finants- ja digivõimekuse juht | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Head of Financial and Digital Capability | Estonian Chamber of People with 
Disabilities

   m <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

+372 54010436

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: 14 July 2026 08:59
To: Vabaühenduste Liit <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Lasterikaste Perede Liit <[email-masked]>; 
[email-masked]; MTÜ Kuldne Liiga <[email-masked]>; Eesti Punane Rist 
<[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; EPILL 
<[email-masked]>; Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon 
<[email-masked]>; MTÜ Hasarmängusõltuvuse Nõustamiskeskus <[email-masked]>; 
SA Võrumaa Arenduskeskus <[email-masked]>; SA Viljandi Haigla 
<[email-masked]>; Eesti-Rootsi Vaimse Tervise ja 
Suitsidoloogia Instituut <[email-masked]>; Sihtasutus Lapse Heaolu 
Arengukeskus <[email-masked]>; MTÜ EatB4 <[email-masked]>; MTÜ Roheline 
Vald <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a 
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 28.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a 
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ 
muutmine

Registreerimise kuupäev: 13.07.2026

Registreerimise number: 1.2-2/65-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee