Subject: Vs: Rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Revo Krause - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 17:02:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kinnisvaramaaklerite Koda (edaspidi EKMK) tänab võimaluse eest esitada 
seisukoht tegelike kasusaajate andmete kättesaadavust käsitleva määruse 
muutmise eelnõu kohta (manuses).

Lugupidamisega,

Annely Sermat

+372 5620 9000| +372 513 5163
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

EKMK büroo juht, juhatuse liige

maakler

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. juuni 2026 19:40
Adressaat: Tartu Maakohtu kinnistusosakond <[email-masked]>; 
Finantsinspektsioon <[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; 
Notarite Koda <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; 
Eesti Hasartmängude Korraldajate Liit <[email-masked]>; Eesti Raamatupidajate 
kogu <[email-masked]>; Eesti Kinnisvaramaaklerite koda 
<[email-masked]>; Eesti Digivara Liit MTÜ 
<[email-masked]>; MTÜ Korruptsioonivaba Eesti <[email-masked]>
Teema: Rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike 
kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus“ muutmine

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike 
kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 03.06.2026

Registreerimise number: 1.1-10.1/2400-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee