Subject: Tour of Estonia Tallinn-Tartu etapi liikluskorraldus 5.juunil
From: "Indrek Kelk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Indrek Vähi <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 09:35:32 +0300

Transpordiamet

TAOTLUS

29.04.2026

Täname Transpordiametit pikaajalise koostöö ja  kaasabi eest Eesti suurimate 
rahvaspordiürituste ja jalgratta profisõitude edukal korraldamisel.

Käesoleva aasta 4..-6. juunil toimub neljateistkümmnendat korda 
profiratturite velotuur Tour of Estonia, mis on ainukene profisõit Soome, 
Rootsi ja Baltimaade regioonis.

Rohkem informatsiooni Tour of Estoniast on leitav kodulehelt 
<http://www.tourofestonia.ee/> www.tourofestonia.ee

Seoses Tour of Estonia velotuuri esimese etapiga korraldusega reedel 
5.juunil 2025 palume Transpordiametil kooskõlastada raja kulgemine 
üldkasutatavatel maanteedel ja jalgratturite ohutuse tagamiseks 
kehtestatavad ajutised liikluskorraldusmuudatused alljärgnevalt:

1.	Kooskõlastada Tour of Estonia velotuuri I etapi raja kulgemine ja 
liikluskorraldus muudatused marsruudil Tallinn –Peetri- Jüri- 
Aruküla-Alavere-Albu- Aravete- Järva-Jaani- 
Kapu-Vaimastvere-Jõgeva-Kuremaa-Palamuse-Luua-Kaiavere-Elistvere-Kukulinna-Lähte-Kõrveküla-Tartu 
vastavalt juurde lisatud liikluskorraldusskeemidele

2.	Samuti palume võimalusel eelpool nimetatud võistlusradade alla jäävate 
teede hooldusremonti teostada eelisjärjekorras, kuid suuremahulisi 
pindamistöid antud teelõikude planeerida alles peale ürituste toimumist.

Lisad:

1.	Ametlik teevälise tegevuse loa taotlusvorm.
2.	Ajutised liikluskorralduse skeemid

Kogu velotuuri etappide rajakaardid on leitavad siit:

1.	Tour of Estonia Tallinn-Tartu etapp: 
https://www.tourofestonia.ee/et/etapid?p=50
2.	Tour of Estonia Tartu etapp: https://www.tourofestonia.ee/et/etapid?p=51

Ette tänades ja jätkuvale meeldivale koostööle lootes,

Indrek Kelk

Võistluste direktor

Tour of Estonia &

Tartu Rattaralli

Tel: <Tel:+372> +372 7 421 644

Gsm: +372 51 63 260

e-mail:[email-masked]