Subject: RE: Infosüsteemi JVIS teavitus
From: <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 10:27:04 +0300

Tere

Juba teist päeva järjest ei ole Swedbank P&C Insurance AS-i volitatud 
isikul, Margot Salumetsal, olnud võimalik ligi pääseda TTJA e-teenustele, 
seal hulgas ei meil ei ole olnud võimalik tutvuda menetluses nr 
19-1/24-12836 esitatud Tarbija vastusega. Palume Teil edastada nimetatud 
vastus e-mailile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või e-mailile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Juhul kui 
tõrge on meie poolne, palume ka sellest teada anda.

Lugupidamisega

Margot Salumets
jurist
Varakindlustuse juriidiline osakond

Swedbank P&C Insurance AS
Liivalaia 8, 10118 Tallinn, Harjumaa

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot või isikuandmeid. Kui olete 
sõnumi saanud eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu 
"Vasta" ("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke 
sõnumist koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et 
sõnum ja ka selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit 
või IT süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.
Swedbank töötleb isikuandmeid vastavalt Kliendiandmete Töötlemise 
Põhimõtetele, mis on kättesaadavad meie internetipangas.

Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!

From: "Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet" < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Sunday, October 20, 2024 10:20 PM
To: _RM.VarakindlustuseTugiüksus < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Infosüsteemi JVIS teavitus

Teile on JVIS-s uus teavitus:

Teavituse nimetus: TVK menetluse toimingule on lisatud uus vastus
Teavituse link: link <https://jvis.ttja.ee/modules/notice/view/1901956>
Rodger Pušin lisas menetluse 19-1/24-12836 toimingule 'Kaupleja vastuse 
edastamine' uue vastuse

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.