Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 06:25:56 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03884 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Viljandi mnt 
70, Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Viljandi mnt 70 (elamu, 
laut-pesuköök-garaaz) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist Rapla linnas Viljandi mnt 70 maaüksusel 
oleva üksikelamu asemele uue üksikelamu kavandamiseks. Taotleja eesmärk on 
ümber ehitada või asendada ka olemasolev abihoone, kuid planeerimisseaduse § 
125 lg 5 erandi kohaldamise tõttu on abihoone osas võimalikud vaid 
teatisekohustuslikud tegevused. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, 
arvamusi ja ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija 
pädevusele saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti 
aadressile [email-masked]. Keskkonnaamet kaasati looduskaitsega seotud 
mõjuala ulatumisega kavandatava tegevuse lähedale. Transpordiamet kaasati 
riigimaantee läheduse tõttu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27877736>  (menetlus nr: 
546423), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.