Subject: Kriminaalmenetluse seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsuse (digitõendid) saatmine
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 09:58:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu väljatöötamiskavatsus arvamuse avaldamiseks.

Palume teie arvamust ja tähelepanekuid hiljemalt 15.juuniks 2026 e-posti 
aadressile [email-masked] või dVK kaudu

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/91405e14-8776-4ce2-aa7c-ab17c0cbbdf3

Pealkiri: Kriminaalmenetluse seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsuse 
(digitõendid) saatmine

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 8-3/4289-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee