Subject: [SPF katki]Themis andmebaasi kasutajaks registreerimine (direktiivide ülevõtmise seire)
From: Ülle Hanson - RK <[email-masked]>
To: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 10:26:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb -> E-post ja kalender. 
	Tere!

Nagu eilsel EL kohtu töögrupi kohtumisel sai välja pakutud, siis
direktiivide ülevõtmise seire parandamise eesmärgil võiksime laiendada
Euroopa Komisjoni Themis andmebaasi kasutajate ringi. Eriti oluline on
otsejuurdepääs andmebaasile seal oleva info kontrollimiseks ja ülevõtmise
planeerimiseks nendele ministeeriumidel, kellel on suur direktiivide
ülevõtmise koormus. Võime registreerida kasutajaõigused ka mitmele
inimesele. Kasutajate registreerimiseks on vajalik EU Login konto
olemasolu. 
Themise andmebaasi leiab:
https://webgate.ec.europa.eu/themis-inf/index.html

Palun andke teada, kellele teie ministeeriumist Themise andmebaasi
direktiivide osale ligipääsud teha (nimi ja meiliaadress, mis on kasutusel
EU Login konto puhul). Esialgu katsetaks Viewer õiguste andmisega st
kasutaja saab andmebaasis päringuid teha meie varasemate ülevõtmise
teavituste kohta (nt kontrollida vastavustabeleid ja kas kõik
rakendusaktid on teavitatud) ja uute direktiivide puhul tutvuda komisjoni
ülevõtmise abiinfoga (nt vastavustabeli soovituslik template, ülevõtmise
teekaart). Komisjonile ülevõtmise teavituste edastamisega jätkaks praegu
vanaviisi st sisestan info Themisesse ise kui edastate teavitamiseks
vajaliku info (e-RT avaldamise lingid koos vastavustabeliga).   

Heade soovidega
Ülle Hanson
ELS nõunik
6935253