Subject: teabenõue ltsentseeritud kiropraktikute teenuse käibemaksuvabastuse eelnõu menetluse seisu kohta
From: Rainer Kägo <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 19:31:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Maksu- ja tollipoliitika osakonna esindajad

Viitan varasemale kirjavahetusele, milles mind teavitati käibemaksuseaduse 
muutmise eelnõu ettevalmistamisest. Eelnõu kohaselt oleks kiropraktiku 
teenus maksuvaba juhul, kui kiropraktikul on vastav kõrgharidus. Samuti 
märgiti, et eelnõu saadetakse kooskõlastamiseks teistele ministeeriumitele 
ning erialaorganisatsioonidele.

Kuna eelnevast infovahetusest on möödunud märkimisväärne aeg ning avalikest 
allikatest ei nähtu, et eelnõu oleks edasi liikunud või vastu võetud, palun 
uuendatud teavet järgmise kohta:

1.Millises 
menetlusetapis eelnõu praegu asub.

2.Kas 
kooskõlastusringilt on saadud tagasisidet ning millised on edasised 
tegevused.

3.Kas 
on teada ajakava, millal võiks oodata eelnõu edasist arutelu või jõustumist.

Litsentseeritud Kiropraktikute teenuse maksustamise küsimus mõjutab otseselt 
nii eriala spetsialiste kui ka patsientide ligipääsu teenusele. Seetõttu on 
uuendatud info eelnõu seisust väga oluline.

Tänan ette vastuse eest.

Lugupidamisega Rainer Kägo Kiropraktik