Subject: Wolt Eesti OÜ tagasiside Platvormitöö seaduse eelnõule
From: "Andreas Kaju" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, "Evelin Oras - MKM" <[email-masked]>, "Mindaugas Liutvinskas" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 14:19:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

head kolleegid,

edastan meie kliendi Wolt Eesti OÜ tagasiside PVS eelnõule. Oleme tänulikud 
senise võimaluse eest panustada seadusloomesse ning soovime nüüdses etapis 
juhtida tähelepanu ainult nendele üksikutele põhimõttelistele teemadele, kus 
meile tundub, et eelnõus valitud lahenduskäik ei arvesta Eestis tekkivatele 
praktilistele vajadustele, mis oleksid avalikes huvides - andmete töötlemise 
erijuhud, erandjuhtudel (kasutajate turvalisus jms) automaatsete süsteemide 
kasutamine kontode sulgemiseks. Samuti oleme veendunud, et asetada 
platvormidele kohustus koguda ja seejärel jagada platvormitöö tegijatele 
üksteise kontaktandmeid ei ole Eesti kontekstis mõistlik praktika. Eelnõu 
varasem sõnastus kohustas nii või teisiti platvorme tagama platvormitöö 
tegijaile suhtluskanali ning see tagab soovitud eesmärgi. Kohustus koguda ja 
jagada tegijate kontaktandmeid laiali on meie hinnangul potentsiaalselt 
soovimatuid tagajärgi toov.

Lisaks oleme õigusselguse huvides teinud mõned ettepanekud seletuskirja.

täname tähelepanu eest,

lugupidamisega,

Andreas Kaju

Andreas Kaju
Managing Partner/ Meta Advisory Group
E-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Mob / whatsapp / signal  +37253313104 <tel:+37253313104>
Homepage www.metaadvisory.ee <http://www.metaadvisory.ee>
Follow us on Linkedin https://www.linkedin.com/company/metaadvisory/

Meta is part of Rud Pedersen Group.