Subject: Vastuskiri kirjale nr 7.1-2/26/8443-2
From: Karin Erimäe - INFRAGATE <[email-masked]>
To: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mairika Marist" <[email-masked]>
Cc: Andres Ütt <[email-masked]>, "Helena Metspalu - INFRAGATE" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 08:36:37 +0300

Tere

Edastan vastuskirja 01.06.2026 nr 7.1-2/26/8443-2 väljastatud kirjale
"Riigitee 11303 Jüri-Aruküla tee kaitsevööndis detailplaneeringuala
juurdepääsutee ja tehnovõrkude projekteerimistingimuste eelnõu
kooskõlastamata jätmine".

Palun Teie seisukohta esitatud Pajupea vasakpöörde risti eskiisi kohta.

Karin Erimäe

Projektijuht/projekteerija

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 53 066 934

 <https://www.infragate.ee/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud