Subject: Elektriautode parkimine siseparklas
From: "Roger" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 12:01:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Paluks antud infopäring vajadusel edastada korrektsele adressaadile.

Elan kortermajas ning oman parkimiskohta pooleldi maa-aluses parklas (avatud 
parkla, ent asub kortermaja all). Hiljuti on korteriühistu juhatuse poolt 
hakanud aga tulema signaale, et nad soovivad keelata mul maa-aluses parklas 
parkimise ära elektriautode tuleohu tõttu. Tean, et elektriautode oht 
süttida on statistiliselt kordades väiksem kui sisepõlemismootoriga autode 
puhul, ent samuti tean, et elektriauto tulekahju on loomult ohtlikum.

Kuna mul on kahtlus, kas KÜ tohib keelata mul elektrisõiduki parkimist 
sedasi, sooviks küsida ka Päästeametilt, kas teil on korterelamute 
tuleohutuse seisukohast mingeid eraldi ettekirjutusi elektrisõidukite 
omanikele?

Terv,
Roger Puks