Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 09:22:55 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/23485 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 40, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 40, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, Lennuradari tee 40, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari 
tee L15 // Lennuradari tee 40, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 
Lennuradari tee 40, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 40, 
Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 40 (Universaalangaar, 
Gaasitorustik, Hoone fassaadil paiknev päikesepark, Truup, Piirdeaed, 
Elektriauto laadimistaristu , Tuletõrje veevõtukoht) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§ 54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27590531>  (menetlus nr: 
517037), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MARCHELLO MITT) poole.