Subject: teadmiseks
From: "Virve Muser" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 16:42:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan teile kaks katseprotokolli joogivee proovide kohta. Proovid võetud
Põltsamaa Valla Lasteaia Esku õppekoha uue hoone kraanidest.

Kordusproovide tulemused olid paremad, kuid coli-laadseid baktereid esineb
siiski.

Tulemuste põhjal oleme käitlejal keelanud vee kasutamise joogiveena.
Käitlejal on soovitatud pöörduda Terviseameti poole.

Lugupidamisega

Virve Muser

Peaspetsialist

Põllumajandus- ja Toiduamet

Ida ja Lõuna regioon

Jõgeva esindus

Tel: 53264567

e-post: [email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.