Subject: Taotlus riigiteede ristumiskohtade rekonstrueerimiseks Ruunoja
From: "Romet Riiman" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 13:31:31 +0300

13.05.2026 nr 3-2.1/2026/3073

Transpordiamet

Taotlus riigiteede ristumiskohtade rekonstrueerimiseks Ruunoja

Riigimetsa Majandamise Keskus kavandab Harjumaal Anija valla 
haldusterritooriumil Ruunoja maaparandusehitiste hoiutöid, teede ehitust ja 
rekonstrueerimist.

Palume Teil väljastada nõuded alljärgnevate metsa- ja riigiteede 
ristumiskohtade
rekonstrueerimiseks:

Pärnassaare tee ristumiskoha ühendamiseks riigiteega 11134 km 4,96 
Pärnassaare tee L1
(katastritunnus 14001:001:1071) kinnistul Harju maakonnas Anija vallas;

Hiljamäe tee (kavandatav) ristumiskoha ühendamiseks riigiteega nr 13 
Jägala-Käravete km
17,66 Anija metskond 73 (katastritunnus 14001:002:0338)

Mihkli tee (kavandatav) ristumiskoha ühendamiseks riigiteega 11134 Raudoja – 
Vikipalu
– Kehra km 1,46 Anija metskond 67 (katastritunnus 14001:002:0332) kinnistul.
Vastus kirjale palun saata aadressil e-post [email-masked].

Lugupidamisega

Romet Riiman
metsataristuspetsialist
metsataristu osakond
Riigimetsa Majandamise Keskus
5261698
[email-masked]