Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 12:21:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2611301/06983 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Mälivere küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // Rapla vald, Röa küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee // 
6690221 Tamme tee // 6690221 Tamme tee L1 // Juurdepääsutee lõik 250 // 
Metsatuka // Metsavälja // Nurga // Seli tankla // Tallinn-Lelle-Pärnu 
40,7-53,8 km // Tallinna-Lelle-Pärnu raudtee 292 // Tallinna-Lelle-Pärnu 
raudtee 331 // Tallinna-Lelle-Pärnu raudtee 332 // Tallinna-Lelle-Pärnu 
raudtee 333 // Tallinna-Rapla raudtee 270 // Tallinna-Rapla raudtee 280 // 
Tänava (Sidekaabel (OU1132)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lg 5 p 2 edastab 
TTJA kasutusteatise kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27911654>  (menetlus nr: 
555262), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.