Subject: Avalik üritus Kohtla-Järvel
From: "Merlin Kont" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 10:36:16 +0300

Tere,
 
Vastavalt korrakaitseseaduse § 60 lõikele 1 on kohaliku omavalitsuse üksus
kohustatud viivitamata teavitama asukohajärgset prefektuuri tema
haldusterritooriumil peetavast üritusest.

Teatan järgnevast üritusest Kohtla-Järve linnas:
 
1.  Osaühing ASSOLL korraldab 22. - 24. maini 2026. a Ahtme linnaosas
Ahtme Raamatukogu ümbruses avaliku ürituse „Ahtme laat“ (vastutav isik
Aleksandr Startsev, tel 5392 9388).

 
Lugupidamisega

Merlin Kont
Linnamajanduse vanemspetsialist
 
Kohtla-Järve Linnavalitsus   
www.kohtla-jarve.ee
30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve
Mobiil: &#43;372 5886 1590
E-post: [email-masked]

 
***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS *** 

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. 

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.