Subject: Narva linnas Kadastiku järve suplusveest
From: "Galina Siniorg" <[email-masked]>
To: "Anna Kalinina" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 09:35:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovime saada Terviseameti soovitusi seoses  Narva linnas Kadastiku järve
vee kvaliteedi hindamisega.

2024. aastal on Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet kavandanud
suplusvee proovide võtmist neljal korral perioodil mai –august.

Mõõdetavad parameetrid on järgmised:

Tabelis toodud näitajad on vastavuses määrusega nr 63 „Nõuded suplusveele
ja supelrannale“.

Suplusvesi Narva Kadastiku karjääris pole varasemalt uuritud.

Linnamajandusamet kaalub lisaks täiendavate veeanalüüside võtmist ning
seoses sellega ootame Terviseameti seisukoha:

1.       Mis näitajad on otstarbekas kontrollida?

2.       Kuna tegemist on vana karjääriga, kas on vaja võtta vee
radioaktiivsuse analüüsid?

3.       Kuigi tänapäeval ei loeta Kadastiku järve avalikuks suplusalaks,
palume esitada soovitusi ohutuks suplemiseks.

Lugupidamisega

Galina Siniorg

Keskkonna vanemspetsialist

35 99 253

51 91 1077

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

____________________________________________________________

Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet

Peetri plats 3 20308 Narva