Subject: Bussiootepaviljoni paigalduse soov Viljandi vallas
From: "Tanel Raud" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 16:02:19 +0300

Tere

Viljandi valla uus vallamaja sai Viiratsis valmis ja nüüd paikneme me
siin. Seoses sellega on avaldanud mõned töötajad soovi, ( kindlasti
puudutab see ka vallamaja külastajaid) et  Riigitee 52 ääres asuvasse
bussipeatusse Viiratsi saaks bussiootekoda.

Suhtlesin eelnevalt Anna Palusaluga, kes omakorda suhtles Alard Tallo ja
Taavi Umalaga. Nemad pakkusid välja kolm varianti kuidas bussipaviljon
võiks antud kohas paikneda.

Viljandi vald arvab, et kõige sobilikum inimeste jaoks (arvestades tuuli
ja muid ilmastiku olusid) oleks variant selline nagu on pildil.

Viljandi Vallavalitsus soovib Transpordiameti poolseid tingimusi antud
paviljoni paigaldamiseks.

Lugupidamisega

Tanel Raud

-------------------------------

Teedespetsialist

Viljandi Vallavalitsus

Telefon 522 3550

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viljandivald.ee> www.viljandivald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.