Subject: Kutse osalemiseks 54. Kõrgematel Riigikaitsekursustel
From: "KRKK" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: "Aivi Sirp" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 12:25:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud kolleeg

Meil on hea meel kutsuda ühte Siseministeeriumi esindajat osa võtma 54.
Kõrgematest Riigikaitsekursusest, mis toimub Rahvusvahelise
Kaitseuuringute Keskuse korraldamisel koostöös Kaitseministeeriumi,
Välisministeeriumi ja Siseministeeriumiga 11. - 16. oktoobril 2026
<http://www.roosta.ee/> Läänemaal, Roostal.

Kursus algab 11. oktoobril kell 14.00 ja lõppeb 16. oktoobril kell 15.00.
Täpsema programmi saadame kursuse lähenedes.

Palun teatada osalusest hiljemalt 7. septembriks, täites
registreerumisankeet aadressil:
<https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus>
https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus.

Kursusel osalejatele on ootus, et nad osalevad kõigis loengutes ja
õppereisil. Palume osalemist kinnitades arvestada, et kursus on sisukas ja
ajamahukas. Lisaks päevastele loengutele toimuvad grupitööd ning ühine
õhtune programm, mistõttu on osalejate aeg kogu kursuse jooksul suuresti
planeeritud.

Kursuste eesmärgiks on anda ülevaade riigikaitsest kui tervikvaldkonnast.
Loengutes käsitletakse julgeoleku-, kaitse- ja välispoliitikat,
riigikaitse üldist korraldust ning seadusandlikku keskkonda, Eesti
tegutsemist NATOs ja Euroopa Liidus, Eesti Kaitseväe ülesandeid,
riigikaitsealast koostööd Eestis ning mitmeid teisi teemasid. Kursuslased
osalevad ka grupitöödes, mille käigus lahendatakse erinevaid julgeoleku ja
riigikaitsega seotud ülesandeid ning külastavad Eesti Kaitseväe üksusi.
Kursused on traditsiooniliselt avanud peaminister või kaitseminister ning
esinejad on riigikaitse parimad asjatundjad.

Alates 1999. aastast kaks korda aastas toimuvad kursused on läbinud ca
2700 inimest - Riigikogu liikmed, kõrgemad riigiametnikud ja
kaitseväelased, omavalitsuste, äriettevõtete ja ühiskondlike
organisatsioonide juhid, kirikutegelased, haridustöötajad, ajakirjanikud
ning kunsti- ja kultuuritegelased. Kursustel osalejatelt oleme saanud väga
positiivset tagasisidet ja oleme kindlad, et osavõtt aitab laiendada
teadmisi riigikaitse valdkonnas ning pakub nii intellektuaalset ergutust
kui ka õdusat olemist.

Kursustel osalemine, majutamine ja toitlustamine on tasuta.

Ülevaate varasemate kursuste vilistlastest ja programmidest leiate
aadressil  <https://krkk.icds.ee/kursused/> https://krkk.icds.ee/kursused/

Täpsustavate küsimustega pöörduge Piret Karuse
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või Madis Mikko poole
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Hanno Pevkur

Kaitseminister

Madis Mikko

Kursuste juhataja