Subject: FW: Teavitus riikliku järelevalvemenetluse alustamisest.
From: "Marge Kikas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Reelika Rohtla" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 09:52:55 +0300

Tere

Vastuseks teiepoolsele kirjale:

Käesolevaga oleme eemaldanud kõnealuse teabevahendi kaitsevööndist ning 
liigutanud kaitsevööndist välja jäävale alale.

Ootame tagasisidet kas antud teabevahendi osas on veel vajalikud meiepoolsed 
tegevused.

Tervitades/Best regards

Marge Kikas

Müügi- ja turundusjuht/Head of sales and marketing │ +372 52 98 596  │ 
[email-masked]

Bauhof Group AS │ J.Smuuli tee 41, 11415 Tallinn │ www.bauhof.ee 
<http://www.bauhof.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 25. juuli 2024 15:36
To: Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teavitus riikliku järelevalvemenetluse alustamisest.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Teavitus riikliku järelevalvemenetluse alustamisest. 8 
Tallinn-Paldiski km 25,51 Bauhof reklaam

Registreerimise kuupäev: 25.07.2024

Registreerimise number: 4-1/24/593-2.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 25.07.2024 kuni 
25.07.2099, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>