Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-26-6735
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 14:41:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid (lisatud 
manusena):

*	22.06.2026 koostatud tähtaja andmine, dokumendi koostaja Berit Pool

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Menetlusdokument on kättesaadav ka avalikus e-toimikus 
(https://www.e-toimik.ee) ning dokumentide kättetoimetamisportaalis 
(https://kattetoimetamisportaal.rik.ee). E-teenustesse saab sisse logida 
ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID abil. Kui võtate dokumendi vastu ühes 
nimetatud keskkonnas, ei ole eraldi kinnitust vaja saata.

Lugupidamisega

Berit Pool
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
+372 620 0100

Kiri on Tartu Maakohtu Tartu kohtumaja saadetud menetlusdokument. Kui Te ei 
ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel sattunud Teie kätte ekslikult, 
palume sellest viivitamatult teavitada e-posti aadressil 
[email-masked] ning kustutada e-kiri postkastist ja 
arvutisüsteemist. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mille 
levitamine kõrvalistele isikutele on lubamatu.