Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus“ muutmise eelnõu kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Revo Krause - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 17:00:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust rahandusministri 6. 
aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike kasusaajate andmekogu asutamine ja 
põhimäärus“ muutmise eelnõu kohta. Edastame manuses oma arvamuse eelnõu 
kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>