Subject: vastus võlanõustajate liidult
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 08:39:13 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Tervist, hea Signe Viimsalu!
Vastus Teie 11.03 saadetud e-kirjale ja telefonikõnele.
Nagu tõdesime, siis detsembrikuus meie liit Teie e-kirja ei saanud.
Praegusest saatsin ülevaate ja koopiad liidu juhatuse liimetele ning
küsisin, kas nad osaleksid 25.03 kl.15.00 Teams-i koosolekul. Paraku
vastuseid tuli vaid ühelt, kes ei osaleks.
Seega olen valmis osasid võlanõustajaid  ühendavast liidust rääkima
lähemalt mina, mida võib vast ka telefoni teel teha.
EVNL-st olen kirjutanud TAI ajakirjas "Sotsiaaltöö" nr. 3/2023. Muide,
näiteks töötukassas võlanõustamise teenust osutavad valdavalt juristide
liidu inimesed ja võlanõustamist reaalselt toimetavad ka KOV-ide
sotsiaaltöötajad.

Meie liidu soov oleks teie teenistuse esindajat kutsuda oma
üldkoosolekule, mis toimub maikuu alguspoolel Tallinnas. Täpsem kuupäev
ja asukoht täpsustamisel.
Lugupidamisega
Ülle Schmidt, EVNL juhatuse liige
tel. 55 612571
[email-masked]