Subject: Vs: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Getter Kartau" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 09:08:38 +0300

Tere

Soovime päringut ka töökeskkonda. Manuses on B-kaardi isiku poolt
allkirjastatud taotlus.

Tervitades
Getter Kartau
--
Tartu Linnavalitsus | andmehaldusjuht | +372 5552 1319

  _____

Saatja: RIK info <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 24. september 2025 11:10
Adressaat: Getter Kartau <[email-masked]>
Teema: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Nüüd on avatud soovitud Kinnistusraamatu teenused alamsüsteemile
ee-test/GOV/75006546/spoku.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Getter Kartau <[email-masked]>
Sent: Monday, September 22, 2025 1:55 PM
To: RIK info <[email-masked]>
Subject: Vs: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Nõustume teenuse SLA-ga.

Tervitades
Getter Kartau
--
Tartu Linnavalitsus | andmehaldusjuht | +372 5552 1319

  _____

Saatja: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 22. september 2025 13:53
Adressaat: Getter Kartau <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Hoiatus: See kiri on saabunud väljastpoolt Tartu Linnavalitsust.
Turvalisuse huvides ärge avage linke ja manuseid, kui saatja on teile
tundmatu. Kahtluse korral võtke ühendust Arvutiabiga.

Tere

Palume saata ka kinnitus, et nõustute teenuse SLA-ga.

Kinnistusraamatu SLA leiate siit lingilt
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/kr#dokumentatsioon

Nõusoleku võite saata vastusena sellele e-kirjale.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

-----Original Message-----
From: Business Support <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 22, 2025 8:56 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele
kr/Kinnistu_Lihtandmed_v3.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: kr/Kinnistu_Lihtandmed_v3.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 75006546/spoku.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-test

Teenuse kasutamise eesmärk:

Linnaportaali korteriühistute aadressite pärimiseks. Äriregistris
korteriühistute aadressid puuduvad.

Taotleja kontaktid:

Nimi: GETTER KARTAU

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon: +372 55521319

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>