Subject: FW: LC3744 Salu Palu Naeri Peedi kinnistute elektriliitumised, Vikipalu küla, Anija vald, Harjumaa
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 10:24:42 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 12, 2025 10:19 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC3744 Salu Palu Naeri Peedi kinnistute elektriliitumised,
Vikipalu küla, Anija vald, Harjumaa

Tere Laur!

Kuna Elliko puhkab, siis edastan Sulle kooskõlastamiseks ühe
elektriliitumiste projekti.

Toimetame riigitee 11134 Raudoja-Vikipalu-Kehra tee kaitsevööndis ning
ristume sellega.

Projektlahendus ning muud dokumendid manuses.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.