Subject: Päring lisakulude kompenseerimise võimaluse kohta
From: Vadim Tsõro <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Apr 2026 08:49:28 +0300

Tere,

Kirjutan seoses Transpordiameti ja ALTOS Teed OÜ vahel 23.03.2026 sõlmitud
lepinguga nr 3.2-3/26/440-1.

Ehitusobjekti nimetus: Riigitee nr 59 Pärnu – Tori km 2,0–3,589
taastusremont ja km 4,8–5,0 liiklusohtliku koha ümberehitus.

Seoses ootamatult alanud sõjalise konfliktiga Lähis-Idas on diislikütuse
hind tõusnud ligikaudu 30%.

Sellest tulenevalt on Töövõtjal tekkinud märkimisväärsed lisakulud,
sealhulgas transpordikulude kasv, ehitustehnika tunnihindade tõus ning
ehitustööde omahinna üldine suurenemine.

Eeltoodust lähtuvalt palume Teiepoolset selgitust, mida on vaja ette
võtta, et taotleda tekkinud lisakulude kompenseerimist seoses kujunenud
olukorraga?

Samuti palume täpsustada vastavad protseduurid ja nõuded.

Lugupidamisega,

Vadim Tsõro

projektijuht

_____________________

mob:     +372 58 99 92 35

e-post:    <mailto:[email-masked]> [email-masked]