Subject: Väikehange
From: "Telia hange" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Aug 2026 17:27:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et Telia Eesti AS antud väikehankest osa ei võta.

Lugupidamisega

Elvi Tiitsu

Riigihanke spetsialist | Lepinguhaldus

+372 524 6051

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saadetud: 24.07.26 11:13

Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Teema: Väikehange

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Vibecoding-rakenduste turvalise CI/CD konveieri ja isoleeritud 
pilvekeskkonna loomine

Registreerimise kuupäev: 24.07.2026

Registreerimise number: 5-6/5540.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn Tel. (372) 620 8100 e-post: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   <http://www.justdigi.ee> www.justdigi.ee

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .