Subject: Vastus Teie 22.07.2026 teavitusele
From: "Signe Viimsalu - KA" <[email-masked]>
To: "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>
Cc: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 11:37:27 +0300

Austatud Riigikantselei

Austatud Riigisekretär

Palun saatke Maksejõuetuse teenistusele kehtivast Vabariigi Valitsuse
seadusest paragrahv, lõige ja punkt, millest tulenevalt on Teie arvates
Eestis maksejõuetusvaldkond, mistahes maksejõuetusmenetluste toimemudelid,
maksejõuetusega seotud muud olulised küsimused Justiits- ja
Digiministeerium valitsemisalas?

VVS § 59 see ei ole.

Valdkonna tutvustus | Maksejõuetuse teenistus
<https://www.mjt.ee/maksejouetuse-teenistus/valdkonna-tutvustus>

Lugupidamisega

Signe Viimsalu
Maksejõuetuse teenistus

Konkurentsiameti juures asuv ja teenindamisel olev sõltumatu ja erapooletu
maksejõuetusvaldkonna haldus- ja riikliku järelevalveorgan

From: Riigikantselei - RK <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 22, 2026 9:35 AM
To: Konkurentsiamet Info - KA <[email-masked]>
Subject: Teavitus

Meie viide: 26-01457-3

Teie: 17.07.2026 nr 12-1/2026-025-1

Lugupeetud Signe Viimsalu

Maksejõuetuse teenistus

Teavitame, et peaministrile saabunud Maksejõuetuse teenistuse
korduspöördumine ja ettepanek edastati vastavalt valitsemisalale
Justiits-ja Digiministeeriumile.

Lugupidamisega

Riigikantselei
Rahukohtu 3 | 15161 Tallinn
693 5555 | www.riigikantselei.ee <http://www.riigikantselei.ee/>  |
Stenbocki maja <https://www.facebook.com/StenbockiMaja/>