Subject: Vs: Eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki - RA" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 15:33:31 +0300

Teie:    22.06.2026 nr 1.2-3/1601-1
Meie:   15.07.2026 nr JUR-3/3768-2

Tere

Ravimiamet ei ole märkuseid eelnõule, küll aga segadust tekitab seletuskiri. 
Seletuskirja järgi muudetakse ainult seda osa, et proviisoriõppe esimest 
taset ei anna edaspidi ainult ülikool vaid võib anda ka kõrgkool. Kui me 
nüüd oleme õigesti aru saanud, siis edaspidi ei oleks enam proviisoriõpe 
vaid ravimiteadus vms ja selle nominaalkestus ei ole enam 5 aastat vaid 3+2 
aastat. Need muudatused käesolevate sätete muudatustes justkui ei kajastu. 
Muudatuste osas, et võib anda ka kõrgkool vastuväiteid ei ole, aga segadus 
jääb, kuidas sobitub see ülejäänud muudatuste pilti.

Lugupidamisega

Andrus Varki

juhataja

Õigusosakond

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.