Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 09:15:09 +0200

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: DM-127936-1 
Ohtlike ainete seire keskkonnaloas nr KL-506903.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/127958-d6b46c61a8d7170581a9be67bdc0b4ac1cf79e6d6fe0792327a39802b2d36dd7>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .