Subject: "Põlva maakond, Põlva vald, Ahja alevik, riigitee 18184 Ahja-Rasina km 0,857 ja Kurepraksi tee (katastriüksus 11701:002:0070) ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-25-27 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Jaan Käsk' <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 13:56:41 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Põlva maakond, Põlva vald, Ahja alevik, riigitee 18184 Ahja-Rasina km
0,857 ja Kurepraksi tee (katastriüksus 11701:002:0070) ristumiskoha
ehitamise põhiprojekt“ töö nr PP-25-27 projektikohase ehitustegevuse
teostamiseks lepingu taotlus.

Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Põlva maakond, Põlva vald, Ahja alevik, riigitee 18184
Ahja-Rasina km 0,857 ja Kurepraksi tee (katastriüksus 11701:002:0070)
ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsutee ehitamine Kiidjärve metskond 81 kinnistule (kvartal AH024
er 10, katastriüksus 11701:002:0070).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/9gsyerxldfmkq8knyapeu/CD_PP-25-27-Kurepraks
i-tee_131025.zip?rlkey=hrzcamgw02e6zmp3d91viooxq
<https://www.dropbox.com/scl/fi/9gsyerxldfmkq8knyapeu/CD_PP-25-27-Kureprak
si-tee_131025.zip?rlkey=hrzcamgw02e6zmp3d91viooxq&dl=0> &dl=0

Koopia:

Jaan Käsk [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]