Subject: [DKIM katki]Webdesktop: Riigihangete seaduse järgimine hankelepingu nõuetekohase täitmise tagamisel
From: "Kiili Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Mihhail Antonov - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 15:40:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Edastame Kiili Vallavalitsuse 20.05.2026 vastuskirja nr 8-6/445-1 
(Riigihangete seaduse järgimine hankelepingu nõuetekohase täitmise 
tagamisel).

Lugupidamisega

Kadri Tuisk
teabehalduse spetsialist
[email-masked]
6790240

Konfidentsiaalsusteade: Elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks.