Subject: Päring hambaravikliiniku koristuse kohta
From: "Hanna-Brita Hermlin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 08:45:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin uurida, kas Terviseametil on kehtivaid ettekirjutusi, juhiseid või
piiranguid seoses hambaravikliinikute koristusega.

Täpsemalt sooviksin teada, kas hambaravikliinikus on lubatud kasutada
põrandate puhastamiseks robottolmuimejat/-pesurit nii ravikabinettides,
klientidele mõeldud aladel kui ka muudes administratiivsetes ruumides.

Kas selline koristusviis vastab kehtivatele hügieeni- ja
nakkustõrjenõuetele või on selle kasutamisele seatud mingeid tingimusi või
piiranguid?

Heade soovidega

Hanna-Brita Hermlin

Kaarli hambakliiniku õendusjuht/vastutav õendusjuht

Meliva AS

Toompuiestee 4, Tallinn

+372 5334 1741

 <http://www.meliva.ee/> www.meliva.ee