Subject: Teavitus koolituse "Korruptsiooni ja huvide konflikti vältimine avalikus sektoris" uuenemisest
From: "Mikk Pihu - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Kohtuekspertiisi Instituut" <[email-masked]>, "Riigi Tugiteenuste Keskus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Viljandi Vald" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>, "Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Sotsiaalministeerium" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, "Sisekaitseakadeemia" <
Date: Thu, 2 Jul 2026 14:32:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teade on  saadetud kõigile neile asutustele ja organisatsioonidele ja 
kontakt e-postidele, kes olid end varasemalt Sisekaitseakadeemia Moodle-s 
registreerunud koolitusele "Korruptsiooni ja huvide konflikti vältimine 
avalikus sektoris".

Alates 1. juulist 2026 on Digiriigi Akadeemias  kättesaadav e-koolitus 
„Korruptsiooni ja huvide konflikti vältimine avalikus sektoris“. Koolitus on 
kolinud Sisekaitseakadeemia Moodle’i keskkonnast uude õpikeskkonda ning 
läbinud sisulise ja tehnilise uuenduskuuri.
Koolitus on mõeldud avaliku sektori töötajatele, kes soovivad värskendada 
teadmisi huvide konflikti ja korruptsiooniriskide ennetamisest. E-õpe 
võimaldab kursust läbida endale sobival ajal ja tempos ning vajaduse korral 
materjalide juurde hiljem tagasi pöörduda.
Kursus aitab praktiliselt mõista, kuidas huvide konflikti ära tunda, 
korruptsiooniriske vältida ja keerulistes olukordades õigesti tegutseda. 
Uuendusena käsitletakse koolitusel ka altkäemaksu välisriigis ning 
tuletatakse meelde, et altkäemaksu pakkumine, lubamine või andmine ei ole 
lubatud ka väljaspool Eestit.
Koolituse leiab Digiriigi Akadeemiast pealkirja 
<https://digiriigiakadeemia.ee/enrol/index.php?id=404> Korruptsiooni ja 
huvide konflikti vältimine avalikus sektoris 
<https://digiriigiakadeemia.ee/enrol/index.php?id=404>  järgi.
Küsimuste korral kirjuta: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Head kasutamist!

Mikk Pihu
projektijuht
Kriminaalpoliitika osakond
Justiits- ja Digiministeerium
53308246  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
www.justdigi.ee <https://www.justdigi.ee/>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn