Subject: Alesti karjääri juurdepääsutee – mahasõit_projekti kooskõlastamine
From: "Kauri Kiiman" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Siim Eensoo" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 12:39:46 +0300

Tere, Valdo

Palun Transpordiameti kooskõlastust projektile: Alesti karjääri
juurdepääsutee – mahasõit Seli–Angerja teelt (nr 20109, km 8,495).

Uue juurdepääsutee/mahasõidu rajamise eesmärk on tagada alaline ja
tolmuvaba ligipääs karjäärile, vältida läbisõitu puhkekeskuse alalt ning
vähendada Seli–Angerja kõrvalmaantee risustamist materjaliveo tõttu.

Projekt koos joonistega on lisatud manusesse.

Parimate soovidega

Kauri Kiiman

Mäenduse valdkonna juht

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

M +372 5860 3731

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mäeinsener, tase 6; kutsetunnistus nr 197273

 <http://www.tariston.ee/> www.tariston.ee

<https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1ugUFf9ouFA0mh09hEpwQFvFwJG96jBk&
ehbc=2E312F&ll=58.7957911957794%2C25.97430485642124&z=8> TRT karjääride
kaart