Subject: FW: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-24-15858
From: "maksejouetus - KA" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 16:57:38 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 14, 2026 4:45 PM
To: maksejouetus - KA <[email-masked]>
Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-24-15858

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	14.05.2026 koostatud kiri, dokumendi koostaja Karin Sonntak

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Aile Küüle

Istungisekretär

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja

6200100

Käesolev kiri on Harju Maakohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.