Subject: FW: FW: Vana-Antsla ja Kobela vaheline survetorustik
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 16:05:08 +0200

Registreerimiseks

From: Lauri Aim <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 15, 2024 12:54 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Cc: Marko Tolga <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Vana-Antsla ja Kobela vaheline survetorustik

Tere

Saime maa-ametist laserskaneerimise kõrgusandmed ja selgus, et seal maantee 
ääres kraavi tegelikult väga polegi.

Tegime ülevaate saamiseks piketaaži ja ristlõiked. Manuses joonised. Olgu 
öeldud, et toru pannakse suundpuurimisega ja kaevikud tulevad ca iga 100 m 
tagant+käänakud. Eks nende ristlõigete ja valmiva pikiprofiili põhjal 
määraks projekti käigus tegelikud kaevikute asukohad. Tõenäoliselt tuleb 
antud lõigule 8-10 kaevikut.

Paigaldaksime toru võimalikult kinnistu põllupoolsele küljele (0,5 kuni 1 m 
piirist).

Seega küsiks veelkord, et äkki saaksime ikka kuidagi antud haljasala ära 
kasutada ja toru sinna panna? Tegemist ikkagi ca 3 m laiuse alaga ja ruumi 
võiks nagu olla. Tahaks kangesti toru sinna paigaldada, enne kui side- ja 
elektrikaablite tegijad jaole saavad.

Teiseks küsiks, et kas väga kriitilistes kohtades võiks arvestada 
varisemisnurgaga 1:3/4? Saviliiv ja liivsavi pinnased on piisavalt püsivad.

Tervitustega

Lauri Aim
Projektijuht
Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50, Tartu
tel. 733 0350
GSM 56 478 957

www.mah <http://www.mah> utid.ee <http://www.mahutid.ee>

Kuupäeval neljapäev, 08. veebruar 2024 at 16:34, kirjutas Peeter Uibo < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere

Edastan alloleva TRAM lõuna teehoiu juhi Janar Taali seisukoha.

Peeter Uibo

5159766

From: Janar Taal <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 4:29 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vana-Antsla ja Kobela vaheline survetorustik

Tere

Ma kindlasti ei soovi, et VK trassi rajatakse kraavi kohale, see tekitab 
oluliselt rohkem probleeme meile tulevikus. Kui eramaale ei saa minna, siis 
kavandada trassid teemuldesse ning nähes ette riigitee taastamise.

Parimate soovidega

Janar Taal

From: Lauri Aim <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 6, 2024 2:17 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vana-Antsla ja Kobela vaheline survetorustik

Tere

Olete 29.12.23 väljastanud projekteerimistingimused nr 7.1-2/24/26264-2 
kanalisatsiooniprojekti koostamiseks riigiteede nr 25252 ja 23129 teemaal.

Üritame projekteerida torustikke maksimaalselt teemaalt väljapoole, kuid 
praeguseks on tekkinud probleem Ilumetsa kinnistuga, kes ei luba torustikke 
oma maale panna.

Paraku on ka ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni arengukavas joonestatud antud 
lõik Kobela-Antsu tee kitsamale kinnistule, kus praegu asub kraav. Seetõttu 
pole Võru Vesi hinnangul võimalik torustikke ka sundvalduse korras eramaale 
paigaldada.

Seetõttu uurin, mis võimalused oleks torustiku paigaldamiseks kas siis 
maantee alla või teeäärse kraavi alla? Torustik paigaldatakse küll 
maksimaalselt kinnisel meetodil, aga iga ca 100 m tagant on vaja teostada 
ikkagi lahtikaeved.

Tervitustega

Lauri Aim
Projektijuht
Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50, Tartu
tel. 733 0350
GSM 56 478 957

www.mah <http://www.mah> utid.ee <http://www.mahutid.ee>