Subject: Väikese Väina Selts kutsub arutelule
From: "Heiki Hanso" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaameti looduskeskused" <[email-masked]>, "Signe Kasepalu" <[email-masked]>, "Saaremaa vald" <[email-masked]>,Saaremaa Ettevõtjate Liit <[email-masked]>, "Orissaare osavallakogu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eleringi INFO postkast" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Arhitektide Liit" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Maastikuehitajate Liit" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 18:05:51 +0300

Tere austatud asjaosalised!

Väikese Väina Selts kutsub Teid arutelule 26. Mai 2026 kell 14:00 Tornimäe 
rahvamaja suures saalis (Rahvamaja, Tornimäe, 94501 Saare maakond).

Head asjasse puutuvad ametkonnad, tänavu tähistab Väinatamm 130. sünnipäeva, 
meil on hea meel, et Väikeses väina ja Väinatammi teemad on tähelepanu all 
ja muude teemade hulgas on tõusnud päevakorda võimalused lahendada Saaremaa 
värava kontseptsioon.
Kutsume teid kui asjasse puutuvaid osapooli vaatama koos läbi, millised 
küsimused on vastustetta ja leidma koos lahendused probleemidele, mis 
võimaldavad kõikide poolte huve arvestades 10 aastat küpsenud plaanidega 
edasi liikuda.
Meist sõltumatutel asjaoludel on see teema päevakorda tulnud ning siin on 
palju segadust ja levib erinevaid kuulujutte ning suusõnalisi arvamusi, 
seega proovime välja selgitada kõik vajalikud faktid ja asjaolud.

Pakume võimalust igal ametkonnal 10-15 minuti kestvaks presentatsiooniks, 
kus selgitatakse ja minimeeritakse võimalikud valdkonnalised riskid. Mille 
käigus tuvastame, milliste reaalsete tegevustega on võimalik selle 
kontseptsiooni realiseerimisega edasi liikuda.

Palume kaasa tuua teemakohased varasemad dokumendid, arutelud ja seisukohad, 
et neid koos kaardistada, mis olemas ja millega vaja tegeleda.

Lisame manusena matkaraja võimaliku kulgemise kaardi ja Eesti 
Ornitoloogiaühingu arvamuse.

Olge hoitud! Olge toetavad! Olge eeskujuks!

Väikese Väina Seltsi nimel
Heiki Hanso

Selles e-kirjas (kaasa arvatud manuses) sisaldub konfidentsiaalset teavet ja 
seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei 
tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edastada ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva 
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage 
e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person ohter than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.