Subject: Reg 2/2441456, 23.08.2024, AS Tallinna Vesi teavitus veekvaliteedi kõrvalekaldest
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 10:47:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

Teie proovivõtupunktis on tuvastatud joogivee kvaliteedinõuetele
mittevastavus. 21.08.2024 võetud veeproovis tuvastati 14 arv/100ml
Coli-laadset bakterit. Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise
vee joogiks tarbimine ei põhjusta normaalse immuunsusega inimesel reeglina
vaevusi, soovitab AS Tallinna Vesi igasuguse riski välistamiseks ajutiselt
Teie kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda eelnevalt keeta. Bakterid
hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee joogiks tarvitamine
ohutu. Leitud bakterid on oma olemuselt keskkonnas (nt mullas ja
taimestikus) leiduvad bakterid.

Soovitame joogivee kvaliteedi taastamiseks tagada kinnistusisestes
torustikes pidev veevool pikema aja kestel, näiteks 30 minutiks. Selleks
palume Teil kinnistu siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka torustike
kaugemates tarbimispunktides. Ühtlasi palume üle vaadata kinnistu
veemõõdusõlm, kui sinna on paigaldatud filtrid, siis tuleks neid kindlasti
hooldada või välja vahetada.

Järgmisel nädalal teostame piirkonnas hooldustöid, mis samuti aitavad
parandada vee kvaliteeti. AS Tallinna Vesi peab oluliseks seirata
joogivett regulaarselt ja laiaulatuslikult. Igakuiselt võtame üle linna
sadu veeproove klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas
joogivee nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Kokku
teostame joogivee kvaliteedi kontrolli üle 120-s proovivõtukohas.

Tuleme kordusproovi võtma järgmise nädala jooksul.

Küsimuste korral palun võtke ühendust meie veevõrgu diagnostika juhiga
Oleg Tšaikiniga tel: 6262 375.

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942