Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 16:21:04 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/06927 aadressile Harju maakond, Kose vald, Kose alevik, 14 
Kose-Purila tee // Haaviku // Kose-Risti - Vetkamäe tee // Metsa tänav // 
Paunküla metskond 67 // Pika tänava lõik 5 // Pikk tn 103 // Tartu mnt 7 // 
Kuivajõe küla, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Liiva küla, 14 
Kose-Purila tee // Paunküla metskond 438 (Passiivne elektrooniline sidevõrk) 
ja soovib teie kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt EhS § 31 (4) 1) Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27991084>  (menetlus nr: 
564662), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 07.09.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.