Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 14:42:03 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/12062 aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 
11330 Järveküla-Jüri tee L21 // Rae küla, Katariina // Kungla (Põrguvälja 
(Tohtrikivi) viadukt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p-le 1 
edastab TTJA Põrguvälja (Tohtrikivi) viadukti kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27844778>  (menetlus nr: 
457820), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.