Subject: ee-dev/GOV/70008799/SAP kasutusraport 2026-04-01 - 2026-04-30
From: <[email-masked]>
To: "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 00:48:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea X-tee liige

Saate selle kirja kuna olete X-tee alamsüsteemi 70008799/SAP kontaktisik.

Teile on koostatud X-tee keskkonna ee-dev alamsüsteemi 70008799/SAP 
kasutusraport perioodi 2026-04-01 - 2026-04-30 kohta, mis asub aadressil 
https://www.x-tee.ee/reports/ee-dev/GOV/70008799/SAP_2026-04-01_2026-04-30_2026-05-05_0-40-5-791746.pdf

Raporti andmed on saadaval ka masinloetaval CSV kujul:
- Produced services: 
https://www.x-tee.ee/reports/ee-dev/GOV/70008799/csv/SAP_2026-04-01_2026-04-30_2026-05-05_0-40-5-791746_prod_serv.csv
- Produced metaservices: 
https://www.x-tee.ee/reports/ee-dev/GOV/70008799/csv/SAP_2026-04-01_2026-04-30_2026-05-05_0-40-5-791746_prod_meta.csv
- Consumed services: 
https://www.x-tee.ee/reports/ee-dev/GOV/70008799/csv/SAP_2026-04-01_2026-04-30_2026-05-05_0-40-5-791746_cons_serv.csv
- Consumed metaservices: 
https://www.x-tee.ee/reports/ee-dev/GOV/70008799/csv/SAP_2026-04-01_2026-04-30_2026-05-05_0-40-5-791746_cons_meta.csv

X-tee alamsüsteemide kasutusstatistikat on võimalik näha ka lihtsustatud 
kujul meie avaandmete veebilehel https://logs.x-tee.ee/

Oma asutuse X-tee alamsüsteemi nime, kirjeldust ja kontaktisikuid saab 
hallata X-tee iseteenindusportaalis https://www.x-tee.ee/ Palume Teil hoida 
infot ajakohasena.

Kui soovite saada lisainformatsiooni, siis saate meiega ühendust võtta 
[email-masked] aadressil.

Kõike head soovides
X-tee tiim
Riigi Infosüsteemi Amet
https://www.x-tee.ee/