Subject: T-435/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 16:20:23 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/439
Kohtuasja number: T-435/26
Vastuse kuup�ev: 26.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kasuminormi maksustamise kord; kaupade �hendusesisene soetamine; 
maksustamine; �hendusesisene kaubatarne
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/112/E�; m��rus (EL) nr 282/2011

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8955

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium