Subject: RE: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 34,75–36,15 Tuulna–Kloogaranna jalgratta- ja jalgteeühenduse ning riigitee 11196 Klooga jaama tee ristmiku ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 10:59:43 +0300

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 3:15 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: Fw: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 34,75–36,15 
Tuulna–Kloogaranna jalgratta- ja jalgteeühenduse ning riigitee 11196 Klooga 
jaama tee ristmiku ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

● Kristiine Männik, büroojuht
Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus
Narva mnt. 5, Tallinn 10117
tel: 372 6310 555; GSM: 372 5275379;
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
www.elasa.ee <http://www.elasa.ee/>

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, 23 April 2025 14:48
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; ELASA üldaadress <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; AS Lahevesi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elisa Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 34,75–36,15 Tuulna–Kloogaranna 
jalgratta- ja jalgteeühenduse ning riigitee 11196 Klooga jaama tee ristmiku 
ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 34,75–36,15 Tuulna–Kloogaranna 
jalgratta- ja jalgteeühenduse ning riigitee 11196 Klooga jaama tee ristmiku 
ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 23.04.2025

Registreerimise number: 8-1/25-003/6604-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.